torsdag den 23. august 2012

Jeg har noget med...

De dersens SORT-HVIDE-GRÅ nuancer...



Shortsne jeg selv har syet, har jeg på idag, selvfølgelig sammen med en sort bluse!

(Sorry for den klumpede fod, jeg vrikkede kraft peter susme om da jeg var ude og løbe igår, men løbe skulle jeg altså! Så jeg løb hele ruten og hjem, og idag er den altså hævet... øv)


Restestoffer fra de bukser-shorts jeg har syet.. Danner der sig en overordnet farve nuance?


Tidsfordiv på papir.


Endnu mere tidsfordiv på papir!


Mine gamle "sundheds sko" har fået en remake, jeg har malet dem sorte med sprittusch! Før var de bare grimme - skulle have været hvis med var blevet noget han af... grimme.


Materialer på mit bord.


En fin sommerkjole jeg startede på hos Line, men som stadig hænger der og mangler blot kantebånd i armene og blive lagt op forneden.


Billeder i sort hvid, her af min kusine...


Den nye nøglesnor!


Har du også nogle farver du bare falder for, igen og igen?

KH

2 kommentarer: