lørdag den 25. august 2012

Helt i sort... og dog

Jeg går for det meste i sort tøj, "krydret" med lidt gråt og måske også hvidt. Farver er det mere sjældne, selvom jeg dog i denne sommer har prøvet at komme ud af det sorte tøj, specielt i Kroatien, da det simpelthen var for varmt. Men det var ikke det jeg ville skrive om. Nemlig rettere, at når jeg så har sort tøj på, så krydrer jeg det rigtig gerne, og næsten altid, med små farve"pletter".




En ring samt øreringe som jeg har købt af Wenches datter på det årlige loppemarked i Willmannsgade.
og så en halskæde jeg selv lige lavede af lidt nylon snor og tre store perler fra søstrene. 

Det pynter!


Har du også en nuance af farver du normalt går i, eller går du i lidt af alle farver og pifter du det op med accessories i andre farver?

KH

Ingen kommentarer:

Send en kommentar