torsdag den 5. juli 2012

Ufrivilligt

Jeg syntes lige jeg var kommet ind i en rigtig god stime med indlæg ofte, og jeg kunne rigtig godt lide det, men men men
så sagde det BANG! !"#"#%

Jeg fik mig en såkaldt "sommer-influenza"...
Det startede fredag aften, og nu næsten en uge efter er feberen slut. Eller det gjorde den igår, hvilket var heldigt. Inden jeg blev syg havde jeg nemlig aftalt en "kusine-dag" sammen med to af mine kusiner, og feberen stoppede så godt som en time før vi mødtes hos mig. Alligevel ret god timing :-)
Turen skulle gå til København, og det var bare så hyggeligt! Selvom jeg godt kunne mærke det dersens sygdom prikke lidt til mig, og det gør det også idag. Efterveer? :-)




Billeder blev det ikke rigtig til, med hovedet fuld af snot, en trykkende varme, og ekstremt mange mennesker, var overskuddet ikke lige til det... 
Men 3 styks, det da ikke noget at kimse ad. 
#1 Rose, min ældste kusine, på Hoppe's café hvor vi spiste frokost.
#2 Kyllingburger faldt valget på, og de der ribbs er i virkeligheden kartofler, hvis du nu skulle være i tvivl :-)
#3 Sofie-Amalie min mellemste kusine, på vej ind i Retro Villa - jeg skulle jo lige kigge nu vi var på de kanter.
Vi var desuden også i Liebe og Grønlykke.. Jeg kunne bare ikke lade være :-)

Idag slapper jeg af, det var tiltrængt, og frokosten bød på koldskål med kammerjunker og jordbær :-) Aaah...



KH

Ingen kommentarer:

Send en kommentar