torsdag den 26. juli 2012

Til min mor



Jeg har syet bukser til min mor. 
Selvfølgelig med hjerter på.

Det har taget ret lang tid at få dem gennem symaskinen, da nålen lige pludselig syntes den ville skiftes, og nåede at ødelægge en masse inden. Lommen blev pillet ud, da den stadig var fin, og der kom ny bagbuks og forbuks i den ene side - hvilket så også gjorde at jeg var kørt rimelig godt fast og sur i projektet.

Min mor havde fødselsdag først i juli, men endelig kan jeg give hende, hendes gave her i weekenden :-)

Egentlig havde hun ønsket sig nogle bukser ligesom dem jeg havde syet på syskolen, men da mønsteret jo var Line's, og jeg ikke længere går på syskolen har jeg tegnet lidt selv, udfra mine yndlings bukser, og med de gode ting jeg lærte hos Line i mente.
Plus jeg også lavede dem i en stumpe buks variant, i stedet for lange bukser, det er jo sommer!

Så må hun få et par lange bukser hen mod efteråret også...



KH

Ingen kommentarer:

Send en kommentar