tirsdag den 24. juli 2012

Når Danmark er dejligst














Jacob og jeg har det jo med at vi godt kan li' at køre ture..

Som regel kører vi ud til vandet, og som regel også en havn.

Jacob kigger på både, og drømmer.

Jeg kigger på alle de ting omkring. Ikke et eneste billeder bliver som regel taget af bådene.
To årsager er der til det.
Jeg tænker om dem som ejer bådene egentlig ville bryde sig om det?
Og så syntes jeg egentlig der er mange flere spændende ting deromkring. 

Specielt når jeg går med mit kamera i hånden, så er det som om jeg ser verden med andre øjne. Jeg ser detaljer som jeg ellers ikke ville lægge mærke til.
Jacob går og snakker og snakker, jeg hører kun halvdelen og svarer lidt henkastet "hmm" og "jaaa" til de ting hans siger, men det betyder ikke noget at jeg ikke lytter rigtig efter, hverken for ham eller jeg.
Vi går bare der og nyder og drømmer, om hver vores.

For os, er Danmark dejligst, når vi er i nærheden af vandet.

Hvornår er Danmark dejligst for dig?

KH

Ingen kommentarer:

Send en kommentar