lørdag den 14. juli 2012

Lidt inspiration

Jeg kan godt lide, når jeg holder cupcake kurser, også selv at pynte lidt kager, sådan at mine kursister kan blive lidt inspireret til at komme igang.

Det nemlig ikke alle som syntes det er helt nemt at komme igang når de bare får fremlagt en masse materialer, og når der så er taget "hul" på den første kage eller to, så er det lidt nemmere...



Da det var et polterabend jeg var til idag, syntes jeg godt at kagerne måtte være lidt bryllupsagtige, og derfor lavede jeg bl.a. disse to blomster-kager :-)

På den øverste pinke kage har jeg brugt noget glimmer støv, og på den nederste sarte lyserøde perlemor støv. Jeg syntes det giver sådan lidt sødt ekstra!

-

Nu vil jeg gå tidligt i seng, og læse lidt i mine sommerferie-bøger. Jeg er alene hjemme, og selvom jeg går tidligt i seng, så det ikke ensbetydende med at jeg sover tidligt, slet ikke med en god bog i hånden :-)

KH

4 kommentarer:

  1. det er ikke kun dem på dir kursus du inspirere med de kager:) du har uden tvivl givet mig gode ideer til min datters fødselsdag :)

    du sgu dygtig Julie :) (ved ikk om du kan kende mig men vi har gået på celf sammen :) )

    SvarSlet
  2. Jeg foretrækker nr. 2 - de der sukkerkugler er lidt væmmelige at bide i... men smukt arbejde ; ) Faktisk nænner man vel nærmest ikke at spise dem, så fine de er!

    SvarSlet
  3. so pretty!
    Please support my up and coming blog about life and fashion in Los Angeles by following it on Bloglovin ;) I can follow you back if you want ;)

    LA By Diana Live Magazine

    SvarSlet
  4. Hvis de smager lige så godt som de ser ud, kan det kun være verdensklasse.

    Mona

    SvarSlet