torsdag den 12. juli 2012

Forberedelser


Jeg har bagt kager en masse, da jeg skal holde et lille cupcake event ved et polterarbend i weekenden.
Nu mangler jeg bare at forberede pynten, så de kan pynte kagerne rigtig fint :-) 

Jeg prøvede at bage med Dr. Oetkers forme denne gang, i ekstra kraftig kvalitet, og man må da sige at der er stor forskel på de billige forme (Se kagen nederst i højre hjørne), og de lidt dyrere (De helt gule og røde forme fra Dr. Oetker).  Farverne på formene er jo stadig helt klare i det, hvor de andre får mere samme farve som kagerne.

-

Jeg ved jeg har været lidt stille p det sidste, men efter jeg har været syg har lysten bare ikke været der rigtig. Jeg har været træt og mine ører blev ved med at gøre lidt ondt, så jeg har taget det hele i et meget "slow" tempo.

-

Håber i har haft en god dag!

KH


2 kommentarer:

  1. Uhmm de ser lækker ud også uden pynt ;O)
    Håber det går bedre, nu du havde overskud til at bage.
    Sommerhilsner

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hvor er du sød Mona. Det går rigtig meget bedre, men oven i købet er kæresten jeg startet op på at løbe, for at få lidt motion :-) Det altså hårdt når man aldrig har løbet før, så nu kommer trætheden bare af det. Indtil videre har vi løbet tre gange sammen og jeg en gang alene siden vi startede i søndags, så det tegner rigtig godt :-)

      KH Julie

      Slet