onsdag den 25. juli 2012

En stjerneblomst


Jeg har set den mange gange denne blomst. Men først da jeg kom helt tæt på, så jeg at de ikke udsprungne blomster nærmest ligener de små buttede stjerner jeg lavede i vinter.

Ved du hvad blomsten hedder?



Otto har fået færten af noget. Uhm her lugter så godt. 




En lille oase lige op af motorvejen. Jeg er efterhånden blevet ret god til at holde lyden ude fra mit hoved, sådan jeg kun får de gode lyde ind som passer med hvad jeg ser for mit øje. 
Så selvom at man kan høre helsingørmortorvejen, og se den lige der ude til venstre, så nyder jeg det.

Grunden til det for mig er en oase, er alle blomsterne. Alle de forskellige farver. Jeg elsker det.
OG så der nogen der har været så søde at lave stier ind imellem alt det høre græs og alle blomsterne. Som om det kun er lave til mig og Otto, for jeg mødte ikke et eneste andet øje derude. Er jeg den eneste der kan holde larmen ude?
Hm, der nok ikke nogen der vil slå græs som stier kun for mig. 
Men jeg kan godt li' tanken, haha :-)

Kan du holde larmen ude?

KH

Ingen kommentarer:

Send en kommentar