lørdag den 14. juli 2012

Efterårets kurser

I denne omgang har jeg fem kurser med i AOF's efterårs sæson, og der er tre nye kurser på programmet, og to gengangere. 

Cykelslangerne er ude, men i stedet er der kommet Josephineknuder, Knytning for øvede og English Afternoon Tea på programmet.

Knytning for begyndere og Cupcakes er som det var i forårssæsonen og også sidste efterår. 


Har du lyst til at være med, eller vide mere, så gå ind og søg på AOF's hjemmeside, på mit navn: Julie S. Nielsen, eller på en af de specifikke kursusnavne. Du kan også finde dem ved at kigge under Gentofte-Gladsaxe-Lyngby/Taarbæk afdelingen.

Kursusbladet bliver først omdelt sidst i juli eller starten af august, men kurserne skulle være til af finde på hjemmesiden.

Det kunne være sjovt at se en af jer :-)

KH

2 kommentarer:

  1. Sjovt, at du holder den slags kurser, det lyder rigtig hyggeligt :) Synes det er ærgerligt, at det ikke er i Århus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det plejer også at være rigtig hyggeligt.
      Jeg er sikker på at der også er nogle lignende kurser i Århus, om ikke andet har jeg en ledig plads på min sove-sofa ;-)

      Slet