torsdag den 21. juni 2012

Trods alt





Okay, min ryg gjorde stadig ondt efter jeg havde syet bukserne. Mine tanker var nok bare andetsteds mens jeg syede.
Jeg tænkte at lidt motion ville være godt i stedet...

Otto og jeg tog til Elmelundsletten, og gik en lang tur :-) 
Han gik uden snor hele vejen, og jeg kunne kalde ham til mig selvom der kom andre hunde!
Der er virkelig sket noget på den front- før i tiden var jeg jo nærmest doomed, og måtte "fange" ham ind før vi kunne gå videre...

Alt i alt, har det været en rigtig dejlig dag - så altså, hvis der er andre derude som er så smarte (dumme) at finde gode fund til storskrald som er alt for tunge til i selv kan bære dem - men gør det alligevel, og får ondt i ryggen, så skal i bare lave nogle ting hvor i tænker på noget andet!
Så har man da i hvert fald ikke ondt så længe...

Håber i alle har haft en dejlig dag, og at i har nået at nyde solen, trods arbejde og hvad der ellers fylder :-)

KH

Ingen kommentarer:

Send en kommentar