tirsdag den 19. juni 2012

På syskolen


Nu har jeg lavet tre ting færdig på syskolen.

Make-up punge som jeg viste her
og en fin lille sommer body, er den ikke bare helt vildt cute?:-)
og intet mindre, end verdens bedste bukser. Jeg er SÅ glad for dem, at jeg nærmest lever i dem, og jeg har desuden klippet op til et par til -i leopard :-)

Jeg har været der fire gange, og har en enkelt gang igen - men den lille body, som jeg troede var dem - (fordi den var lille?) Ha! Den har taget to gange :-) nu mangler jeg bare lige at finde den aller fineste lille knap så den kan lukkes i ryggen. Den er til en lille pige, som jeg endnu ikke har mødt, hun kom nemlig til verden i weekenden.





Jeg er i tvivl om hvad jeg skal sy på min sidste gang, for jeg vil gerne sy til mig selv - men samtidig kan jeg jo heller ikke lige nå et kæmpe projekt som en jakke på en enkelt gang... Så jeg lægger lige hovedet i blød. Men en ting er sikker, selvom jeg kun har en gang tilbage i denne omgang, så er det ikke min sidste gang, for jeg skal helt sikkert tilbage for at sy en af de dersens lækre quiltede jakker!

KH

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak :-) Jeg er også både stolt og glade for de sager. Det er som om når der kommer et vellykket projekt ud af symaskinen, at det er tusind gange bedre end bare at købe noget i en forretning. Jeg glædes hver gang jeg kigger på det, og kan næsten helt smile af det! :-)

      KH

      Slet
  2. Sikke nogle lækre sager du har fået lavet. Er ret glad for min mormortaske, og så er der jo også mange lækre japanske mønstre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne :-) Jeg syntes også din mormortaske er så fin, men det ikke så længe siden at jeg syede mig et net -dog bare et jeg fandt på uden mønster eller noget, men det jeg ret glad for så jeg tror ikke lige det er det jeg skal begive mig ud i.
      Desværre har jeg ikke fået kigget i hendes japanske mønstre, men måske jeg bare skal tage lidt forskelligt stof med - jeg har jo desværre et lidt stort lager, ups! - og så se hvad jeg kan finde ud af når jeg kommer derhen :-)

      Slet