søndag den 10. juni 2012

I min morfars have



























I dag har jeg været til familie-dag hjemme hos min morfar og hans kone, hvilket bragte at jeg måtte gå en lille tur omkring i deres have og indsnuse og fotografere alle deres flotte blomster, buske og træer.
Ingen af billederne er manipuleret i farver, blot taget med en nær-billede funktion med et lille digital kamera. 
Jeg bruger næsten funktionen til alle billeder jeg tager, undtaget af landskab og modlys billeder. 
Tænk sig man kan komme helt tæt på og se en blomster bi eller tissemyrer der kravler, og stadig få det skarpeste billede. Jeg elsker det! 
Og det at fotografere er virkelig blevet en lille hobby for mig.

Til sidst får i lige et billede af mig, gemt bag en blomst min lillebror gerne ville fotografere... eller var det måske fordi jeg faktisk bad ham om at tage et godt billede af mig, mens han syntes det var umuligt, og at blomsten var pænere...  hmmm... 
Derudover et billede af min dejlige morfar og et af hans kone :-)




PS. Det snyder nok at jeg skriver det er min morfars have, for jeg tror vidst nok det er Beth - hans kone, som har de grønne fingre og elsker at pusse-nusse i haven. Mens min morfar må gøre de hårdere ting som at plante træer og buske.

Håber i har haft en god weekend! Godnat :-)

KH

4 kommentarer:

  1. det ser ud til at være en rigtig dejlig have :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det bestemt. Jeg ville ønske jeg også havde en have!

      KH

      Slet
  2. Flotte lækre have billeder, ....:-O

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Det sjovt som jeg lige pludselig er blevet så glad for at fotografere i naturen! Som jeg kom rundt i haven blev jeg mere og mere betaget af alle de fine planter der voksede der. Der var endda mange flere end jeg viser her :-)

      Slet