onsdag den 20. juni 2012

Hvad der er skidt for det ene er godt for noget andet.. eller omvendt

Da jeg var ude og spadsere mig en tur, sammen med Otto, kom vi forbi storskrald...

Allerede der, kan i jo regne ud, at så er den gal.
Yep yep, jeg kan ikke gå forbi storskrald uden at rode, kigge og pille, og yep yep, jeg fandt også noget idag.
Problemet var bare, at denne omgang storskrald var nogle par gader væk, og det jeg fandt var temmelig tungt...


Nemlig, to store fine krukker med fin patina.
Med hjem det skulle de da, selvom jeg også havde Otto.
Og han gik faktisk rigtig, rigtig fint ved siden af mig hele vejen hjem. Måske kunne han mærke at jeg havde det lidt stramt, for de var ultra tunge!
Og yep yep, jeg har ultra ondt i ryggen nu...
Men jeg fik nogle gratis fine krukker. Hvad der er godt for noget, er skidt for noget andet.

Desværre er manden min ikke hjemme, så jeg kan ikke få noget masage nej, men trods alt har jeg sengen for mig selv. Trods alt. Hver der er skidt for noget, er godt for noget andet!

Ja altså, hvis Otto nu giver mig plads. Sidst vi var alene, sov han midt i sengen, selvom jeg prøvede at skubbe ham væk, var han hurtigt tilbage på "hans" plads.

Men jeg må nok tidligt i seng, for at passe det der hold i ryggen som er på vej, og en veninde som er fysioterapeut sagde til mig at det var godt at ligge på maven og strække sig opad, når man havde den slags spændinger som jeg.
Det vil jeg gøre inde i min seng, mens jeg læser lidt i det nye bolig magasinet...


Og tjek det så lige ud, man får en kupon til flügger hvor man kan få en hel rulle tapet gratis inden 1. juli, med i bladet!

Tak for i aften, jeg håber jeres dag har været fuld af glæde - måske med gode storskraldsfund - og dog uden så mange spændinger i jeres kroppe!

KH

2 kommentarer:

  1. Ja man forstår da ikke at de skulle nu, nu hvor de er blevet helt perfekte : )

    SvarSlet
  2. Ja tænk sig at sådan nogle store fine potter bare skulle ud! Jeg er stadig glad for dem, selvom ryggen stadig driller :-)

    SvarSlet