torsdag den 21. juni 2012

Et lille pip

Min ryg er stadig dum.
Som i ULTRA dum.

Øv...

Men hvad der skidt for det ene er godt for noget andet. Det tror jeg er blevet mit motto i disse dage. 
Jeg manglede jo de krukker altså! 
Jeg havde gået og tænk jeg ville købe nogle, men så fandt jeg dem, helt gratis! 
Ovenikøbet med patina - det betaler man tit og oftest ekstra for!

Jeg har sovet dårligt, trods jeg havde sengen næsten helt for mig selv. Otto lå ikke i midten, og han lå ikke i sengen hele natten. Men det havde sikkert ikke gjort nogen forskel.

Jeg har ondt, uanset om jeg står, sidder eller ligger.
Jeg har endda taget smertestillende piller!

Men i stedet glædes jeg over de små ting.

For eksempel den fine buket med roser som står på mit spisebord. 
Den er fra min svigermors have, og hele stuen dufter så skønt, kun fordi de roser dufter ualmindeligt godt og meget!

Og min kæreste kommer hjem igen i aften :-)

Og solen skinner!



Jeg prøver at finde ud af en måde hvordan jeg kan være "til", og imens så håber jeg at i alle har en helt fantastisk dag!

KH

Ingen kommentarer:

Send en kommentar