lørdag den 23. juni 2012

Blomster, blomster, blomster

Jeg har blomster i hovedet...
og nu vil jeg også gerne have det på min kommode


Derfor har jeg shoppet lidt hos Junette.



Jeg har planer om at male en gammel kommode jeg har stående i stuen lysegul - kommoden er fundet til storskrald for lang tid siden, men jeg er kørt lidt sur i at der er så mange forskellige træsorter i vores stue, og vil gerne lave lidt om så der kommer en "rød" (gul!) tråd. Denne blomstrede tapet skal så på skufferne :-)

Det passer nemlig rigtig godt med noget tapet jeg har bestilt hos flügger. Det var jo en kupon i Bolig Magasinet hvor man kunne få en gratis rulle tapet, og det passer lige med væggen bag vores sofa.

Dog var min kæreste ikke helt tilfreds da jeg kom hjem og sagde jeg havde fået en gul idé, men jeg tror han vil syntes det er rigtig fint når det er færdigt. Om ikke andet må jeg bruge argumentet, at det så bedre passer til hans sort-hvide billede med gule taxaer fra ikea, som hænger ved siden af sofaen.

Jeg glæder mig til det er færdigt!

KH





2 kommentarer:

  1. Jeg har også bestilt tapet med boligmagasinet, og valgte sådan noget hvidt noget med gule blomster på (tror det var blomster, måske kløvere?), det kunne godt lyde som om, du har valgt det samme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg valgte faktisk hvid og gul stribet, for at det ikke skulle blive alt for blomstret igen, for så tror jeg min kæreste ville protestere :-)

      Godt at se du er tilbage igen Stine, for det er da dig ikke? Stine Clausen?
      Kh Julie

      Slet