mandag den 28. maj 2012

Turen går til... Skansen (Nysted)









Skansen ligger ved Nysted, som ligger på Lolland.

Mine forældre var på tur dertil med sejlklubben, og jeg besøgte dem i havnen. 
Nysted er sådan en utrolig hyggelig og charmerende by, fyldt med gamle huse og små snoede gader. Bare jeg dog havde taget billeder af det også!

I stedet blev det til lidt billeder af natur, et billede af mine lillebror og nogle venner i små både, som de kunne sejle rundt i, i havnen, og hænge bagpå når de skulle sejle i de store både.

Ydermere også et billede af mig som skulle mærke badevandet på egen krop, for første gang i år!
Mere blev det ikke til, den dag - men igår var jeg skam rigtigt ude og svømme, det var dog på Marielyst strand på Falster :-) D-E-J-L-I-G-T! 
Jeg glæder mig allerede, og længes faktisk lidt, efter næsten gang jeg skal i havet blå.

Skøn, skøn pinse! Håber også at i har hygget jer :-)

KH

1 kommentar:

  1. Hej Julie

    Det ser hyggeligt ud :)
    Du har meldt dig til min give away, men jeg kan ikke se dig på listen over faste læsere - vil du ikke lige trykke igen, så dine lodder bliver gyldige? :)

    Vh Jennifer

    SvarSlet