fredag den 25. maj 2012

Turen går til... Bellevue











Som nævnt her, elsker vi at køre aftenture. Det behøves ikke være langt væk, men dog helst ud til vandet.
Inden det sådan blev rigtig sommervejr, kørte vi ud til Bellevue strand - teateret kan ses på andet sidste billede i baggrunden.

Jeg forestiller mig at der her i pinsen vil være fyldt med mennesker hvis vejret holder stik, men da vi var der var vi næsten de eneste, så Otto fik lov at løbe fri, og han fandt en bold at lege med :-)

Min farmor boede i Lyngby som ung pige, og har tit fortalt mange historier om områderne hvor vi nu bor - men også om Bellevue strand hvor de altid tog ud om sommeren. Der lå de som sild i en tønde, alt sand var dækket af mennesker. Jeg tror ikke jeg ville kunne holde det ud, jeg er mere til at man kan ligge lidt for sig selv.

Men nyde vejret når det er der, det skal jeg!
KH


Ps. Husk min give-away!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar