lørdag den 19. maj 2012

Jeg gjorde det!

Jeg knækkede koden!

E-N-D-E-L-I-G!

Jeg fik lidt hjælp, jeg er nemlig begyndt i Line's syskole :-)

Dog var det første Line sagde da jeg kom til min "første time" at det her var hun nu ikke særlig stærk i, dog syntes jeg hun gjorde det ovenud ordentlig godt.
Men vi fik også lidt hjælp fra Camilla :-)





Egentlig blev den første pung jeg lavede noget .. prut, og det hele måtte pilles op fordi at stoffet var syet på for tæt på lynlåsen så den ikke kunne åbne rigtigt.
Men det gjorde bare at jeg lærte det endnu bedre.

Nu er det blevet til tre færdige og fine punge, og den ene er allerede sendt afsted som gave til en fødselar :-)


Elsker i ikke også bare når man har knækket koden til noget man har bakset med?

Jeg har jo lavet to punge før, husker i? De kan jo slet ikke sammenlignes med de nye, og overvejer at pille den dårligste af de to op, og lave den forefra med den nye metode. Den anden er egentlig god nok som den er - til mig.


Vi blogges ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar