onsdag den 2. maj 2012

Jeg drømmer om mange ting

Hvilket jeg ikke tror er spor unormalt.
Faktisk er mine drømme til tider et stort virvar - hus, have, børn, ferier, kreative projekter, fremtiden, noget der var engang .. ja og så meget andet.

Men inde på min pinterest profil har jeg lavet et board kaldt "Dreaming" - og ja, det faktisk fyldt med ligeså mange forskellige ting som jeg nu går og drømmer om, det er både indretning af drømmehuset, steder jeg gerne vil opleve og meget mere.

Mine drømme er svære at rydde op i, jeg syntes der skal være plads til det hele. Men inden længe skal mine drømme sættes lidt mere på plads på pinterest.
Indtil videre, så får du en ordentlig omgang hurlumhej.


Pinned Image

 At komme til Kina - "The Bridge Of Immortals"

Pinned Image

Bryllup, someday. Gerne i en kjole som denne :-)

Pinned Image

Et hus oppe i træerne.

Imperial Pheasant

Når vi en dag får et hus med have, så skal vi også ha' påfugle!

Pinned Image

Havedør med hjerte-kigge-hul <3

Pinned Image

Plads til små hyggekroge.

Pinned Image

En hængekøje.

Pinned Image

Et tylskørt. På mig. Ah, hvilken drøm! <3


Hvad drømmer du om?

Kh

PS. Alle billederne med tilbagehørende links kan findes her

1 kommentar:

  1. Ej det er så sejt det hus i træet:-) jeg drømmer om at lære at ride og engang bo ved vandet:-)
    Kh Christina

    SvarSlet