torsdag den 24. maj 2012

Give away!

Der er mange ting at fejre her i maj,
bl.a. har jeg lige haft fødselsdag, 
det er sommer!!!
duften af syrener
dette er mit indlæg nr. 200 

- og sikkert mange andre ting jeg ikke lige kan komme på nu, 
men anyways, det betyder at det er tid til en give away!


Du kan vinde denne fine quiltede pung, jeg selv har syet - fyldt med overraskelser i!

Og da jeg på dette tidspunkt er på 77 faste læsere, har jeg besluttet der kommer en ekstra gave i puljen ved 100 faste læsere, evt. også ved 125 hvis vi skulle være så heldige, men lad os nu se :-) I hvert fald kommer der en ekstra gave i puljen hver gang der kommer 25 nye faste læsere til.

Reglerne for deltagelse er således:
kommentar = 1 lod
fast læser = 1 lod
link i din sidebar = 1 lod
link i et indlæg = 1 lod
at "syntes godt om" En Kreativ Kvinde på facebook = 1 lod
hvilket vil sige at du i alt kan komme op på 5 lodder :-)

Billedet herover kan bruges til at linke :-)

Give away'en lukkes d. 15 juni ved midnat og vinderen bliver annonceret d. 16 juni.


Jeg håber i vil være med :-)

Nyd varmen ;-)

KH

29 kommentarer:

  1. Jeg er da med på 3 heldige lodder :0)

    SvarSlet
  2. Spændende - jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  3. Jeg skynder mig at være med på 4 lodder... Håber sådan jeg vinder så jeg kan se hvad der er blevet fyldt i den flotte pung!

    SvarSlet
  4. Den ville være dejlig at vinde- jeg er med på 2 lodder. Knus Heidi

    SvarSlet
  5. Uh hvor er den fin - og spændende med indholdet! ;)
    Jeg er med på 4 lodder - kommentar, fast læser, link og facebook.

    Kig også meget gerne ind til min give away:
    http://kreativitaz.blogspot.com/2012/05/min-allerfrste-give-away.html

    God weekend!

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  6. Håber, og deltager med 4 lodder.

    SvarSlet
  7. Krydser fingre og deltager med et lod!

    SvarSlet
  8. ej hvor er den fin, vil gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  9. Den er da bare super fin den pung. Virkelig lækker. Gad vide hvad der gemmer sig indeni.. ?? ;)
    Deltager gerne med 2 lodder, tak. Måske man kan få lidt helt på den dag man skal til eksamen (puuhaaaaa).

    KH

    SvarSlet
  10. Jeg er os super sommer klar med 3 lodder...

    Det er godt nok en fin blog du har!

    SvarSlet
  11. Ih det bliver spændende - vi er med på 3 lodder // kh helene

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne være med - 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  13. Deltager med 3 lodder :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet
  14. Den er da bare så fin:)
    Jeg er med på 4 lodder, og krydser fingre:)

    SvarSlet
  15. Very nice gift, I hope for the best.
    3 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  16. Hvor er den fin. Jeg er med på 4 lodder :-)

    SvarSlet
  17. Rigtig fin blog og sikke nogle skønne fotos du har taget i haven
    jeg deltager med 2 lodder;)
    Kh mette

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  19. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    3 LODD
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  20. Jag tar en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlet
  21. 3 lodder : )
    Jeg linker fra min blog...du er velkommen til at kigge forbi og se mere...
    : )

    SvarSlet
  22. jeg er med på 4 lodder!

    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  23. Jeg snupper 3 lodder, ligger et link på min blog

    SvarSlet
  24. Jeg elsker overraskelser :)
    Snupper 2 lodder

    SvarSlet