søndag den 13. maj 2012

Fødselsdagsbordet





Jeg valgte at dække mit fødselsdags bord lidt anderledes end jeg plejer.
Vi blev 12 og 2 forskellige borde måtte til, det ene med riller, men jeg ville gerne have et samlet indtryk af bordet alligevel.
Den eneste dug jeg havde, som var lang nok, var en væmmelig velour - som jeg ellers hader. For at bryde det, valgte jeg at placere nogle stykker med hessian rundt omkring på bordet.
Bl.a. de hvide kaffekoppper- som jeg heller ikke er vild med fik et stykke mellem koppen og underkoppen.
Hver tallerken fik et jordbær.
En busk fik rippet nogle nye skud. Jeg syntes blomster/bladene ser helt skulpturelle ud, og jeg måtte simpelthen tage nogle af dem med, da jeg gik forbi.

Har i haft en god weekend? Det har jeg :-)

Kh Julie

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig nogle flotte fotografier af en kreativ borddækning:)

    SvarSlet