torsdag den 24. maj 2012

Favorit printet







Jeg har lavet en toilettaske i mit favorit print lige nu. Som jeg også har brugt både her og her.
Lynlåsen måler 25 cm, hvorimod de tidligere make-up punge jeg har lavet har en lynlås på 15 cm.
Foret er denne gang i satin, og det giver altså lige lidt ekstra lækkerheds-faktor når man åbner den.

Desuden har jeg lavet mig et nyt net - jeg er nemlig mere til net end til tasker. 
Nettet jeg havde i forvejen var nu så slidt og grimt at jeg trængte til fornyelse, som selvfølgelig også blev i yndlingsprintet. Udenpå ved en slags sløjfe og som foer indvendigt.
 Nettet har nogle skønhedsfejl, men egentlig syntes jeg bare det er så sommerligt og forfriskende at jeg ser bort fra det. 

Har du også et yndlings print du bare ikke kan få nok af?

KH


PS. Har du set min give-away hvor du kan vinde en quiltet pung fuld af overraskelser?

3 kommentarer:

  1. Jeg skifter hele tiden, nogle gange skal det være Liberty, andre gange glade retro osv. Jeg kører sådanne forskellige perioder, men er nok mest til de "pæne og søde" prints. Kan godt forstå, det her er dit yndlings; det er nogle meget flotte farver. Knus Heidi. PS: har du ikke fået ny header

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh jo, headeren er ny, men jeg er ikke så tilfreds med den - og min mor har klaget over den, så den skifter nok snart igen! - måske tilbage til den gamle.

      Slet
  2. ej hvor er det bare fint! jeg får helt lyst til at sy nu :)

    SvarSlet