onsdag den 9. maj 2012

Arthur og Julie på tur


Igår var jeg en tur i Nürnberg, sammen med Arthur :-)

Jeg skulle passe ham mens hans mor fløj flyet, og vi hyggede os rigtigt!


Arthur og Julie


På vej til at lægge an til landing i Nürnberg


Same same


Flyet vi var med i :-)


Arthur klar til tur til Nürnberg


Arthur og Julie igen :-)


Hvis Arthur kunne snakke havde han nok sagt "Se, se, se!"


Arthur, Julie og Pilot Hans foran flyet :-)


Propel! ;-)


Vi flyver Pilatus!
 og den er til salg, hvis nu du skulle have lyst til at købe et lille propel-fly ;-)


Jeg undersøger lige cockpittet...


Og leger at jeg er pilot :-)


Vi venter på vores passagerer...


På turen hjem fløj vi sørme over min fødeby! og så hørte man lige mig "Jeg kan se min mors hus!"


Hjemme i god behold efter en lang dag, vejret var skønt i Nürnberg så det var bestemt en fornøjelse :-) Hvordan der så ud der, og hvad vi lavede kommer i et andet indlæg :-)

Kh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar