onsdag den 4. april 2012

Påskeferien går også med...





At træne lidt med Otto i at gå uden snor, dog gør vi det kun steder hvor vi forhåbentlig ikke møder andre... En lille hund i brunst, hvis man kan sige det sådan. Eller i hvert fald er der fyldt af mandeligt testesteron hvis det også er noget hanhunde har, i min lille hund.
Eller måske det bare er fordi racen engang er brugt til jagt...

I hvert fald lytter han ikke til mig hvis der kommer andre hunde i nærheden, noglegange lytter han dog til min kæreste... ja ok, og hvis der er rigtig gode godbidder i lommen vil han også lytte lidt til mig. lidt.

Men vi øver!

Og nyder naturen.

Det kan vi godt li'!



Kh

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bekendt :) Jeg tror at når man har en race som er beregnet til jagt er det en evig træning med dem. Instinkterne kan vi jo ikke tage fra dem. God fornøjelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo lige præcis det. Men vi har også altid Otto i snor til hverdag da vi bor i byen, men så det dejligt at komme lidt ud på landet hvor han kan løbe fri.

      Kh

      Slet