tirsdag den 3. april 2012

Påskeferien går med...


Jeg syr!!!

Eller jeg øver mig i hvert fald i det. Første projekt var at sy en kjole, og det gik også fint nok, da jeg først fandt ud af at tyde det helt vilde mønsterblad som tilhører de dersens sy magasiner...

Resultatet må i dog lige vente med.

Noget andet jeg også har syet er to små make up - punge, den øverste var første forsøg og den pinke var andet forsøg - hvilket også blev en del bedre end det første! Heldigvis gør øvelse mester, en sætning jeg er overbevist om er rigtig, og derfor er jeg ikke tilfreds, eller færdig med min syning af den slags endnu!




Ups! Lidt problemer med farven? Den er altså pink, ikke lilla.




Faktisk var det også mine første syprojekter med lynlåse, og det voldte mig altså en del problemer. Specielt den rå lynlås, hvilken jo også var den første.
Så lidt tilretning måtte til efterfølgende for at den lynede perfekt!

Men jeg er faktisk alligevel ret tilfreds, og også ret stolt over min første gang ud i den slags!



Hvad går din påskeferie med?


Kh


Ps. Jeg fandt denne her tutorial på en clutch, og den fulgte jeg så småt, ikke helt, men til dels. Jeg syntes den beskriver rigtig fint hvordan man skal gøre, step by step.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar