torsdag den 26. april 2012

Lækre lopper

Jeg syntes jeg gjorde mig nogle rigtig gode fund på loppemarkedet i søndags, havde der bare ikke været så mange mennesker, havde jeg nok fundet endnu flere. Så kan ikke helt beslutte mig for om det var godt eller dårligt?! .. Hm, jeg har jo ikke rigtig mere plads, eller penge for den sags skyld... men iiih, når man ser på mit lille udvalg, så jeg slet ikke i tvivl om hvor meget mer ejeg egentlig kunne have kommet hjem med.



Bambi 2,50,- kr. og to doilies for 10,- kr.


Underkop for 2,50,- kr, dog står der ikke noget i bunden, men fin syntes jeg den er!


3 glas kander/skål for 50,- kr.


4 stks. Bjørn Wiinblad platter for i alt 20,- kr.


En gammel trækasse for 10,- kr. - Jeg skulle jo have noget at bære mine ting i!


En rund si for 5,- kr og en knage for 2,- kr.

Så det var vel ok priser?
Har du fundet nogle gode lopper i år?

Kh


1 kommentar:

  1. Sikke nogle fede lopper du fandt. De der krystal flasker og skålen er bare flotte og så til den pris. Jeg har også fundet lopper men må begrænse mig lige nu da jeg ligger i flytterod. Men når jeg kommer i orden, så..... :0)

    SvarSlet