torsdag den 5. april 2012

Fanget af korssting

I lang tid har jeg samlet ind af stof og broderigarn, men uden rigtig at komme igang. Men lige pludselig så var lysten der, og så var det jo dejligt at have alle materialerne lige i nærheden.


Det er bare så afslappet at sidde med hænderne og tankerne dybt nede i broderiet.



De to første projekter jeg lavede blev til ord. Noget andet jeg også er fanget af, er ord. Ord fanger mig, og jeg glædes når jeg ser på nogle fine citater eller lignende. Ord giver mig en stemning når jeg læser på dem, og på den måde bliver jeg f.eks. hele tiden mindet om: Dont worry, be happy!

Begge designs er mine egne, og jeg skrev dem først ned på ternet papir før jeg begav mig ud i selve korsstingene.


Kan du lide broderi?

Dejlig skærtorsdag til dig!

Kh

6 kommentarer:

  1. Jeg er faktisk helt vild med at brodere korssting, men desværre synes jeg ikke altid at det er lige pænt! Det kan i hvert fald let blive meget gammeldags, til gengæld kan jeg godt lide det til juleting, så jeg har broderet et juletræstæppe og en pakkekalender til sønnike.

    Dem du har lavet er rigtig søde :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syntes heller ikke altid det er lige pænt, men hvis man kan få noget lidt moderne ind i korsstingene kan jeg godt lide det. Så der ikke går aaalt for meget oldmor i den.

      Kh

      Slet
  2. HERLIG! det øverste bildet var supersøtt:)
    Du er jo kjempeflink!
    Håper du er inspirert til å lage sementlysholdere nå, det er så morro:)
    Ha en fortsatt fin påske
    klem Cathrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :) Og i lige måde.

      Jeg er meget inspireret til at lave dine cementlyseholdere, og har skrevet det på min kreative to-do liste.

      Kh

      Slet
  3. cute post . Can't understand it but like the images. lol -Art a la Rue

    SvarSlet
    Svar
    1. Its just a post about how i like to sit and make those images, and how relaxing i find it when i do it. My thoughts are set free...

      Kh

      Slet