søndag den 15. april 2012

English Afternoon Tea Party

Sådan er titlen på et nyt kursus jeg skal holde til efteråret i AOF, og derfor afprøvede jeg nogle opskrifter af igår, med hjælp fra min kusine. Hendes forældre kom til eftermiddags te og prøvesmagte da vi var færdige med at bage...



Opskrifterne som igår blev afprøvet var på franske makroner samt chokolade scones.

Og hvis jeg selv skal sige det var de faktisk et rigtig godt bud på opskrifter der kommer med på programmet.

Udover makroner og scones, skal vi på kurset også bage muffins, lave små fingersandwiches og lemoncurd.

Måske mere.


Hvad syntes du at et English Afternoon Tea Party skal indeholde???


Kh

2 kommentarer:

  1. Sikke en god idé. Jeg eeelsker afternoon tea Party. Jeg fik engang noget der hedder clotted cream, som er noget man spiser ovenpå scones med jordbærsyltetøj. Det er vist rimelig kompliceret selv at lave, men det smager godt :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det har jeg også godt læst mig til flere steder at det bliver spist på scones. Så jeg må hellere lige lure lidt på en opskrift til det også.

      Tak!

      Kh Julie

      Slet