torsdag den 1. marts 2012

Så tager vi den her fra...

Min intention om at lave bloggen om til en "på tur"-blog da jeg var to uger på skiferie, var god, men jeg kunne ikke holde den helt i stik... Jeg skulle jo ud og opleve! Og det var hvad jeg valgte, og desuden var det for besværligt at skulle sidde i lobbyen hver gang jeg ville på nettet..
Så jeg valgte bare at opleve, og selvfølgelig tog jeg en masse fantatiske billeder, og jeg havde en helt vildt, skøn, fortryllende ferie!

Det er knap to uger siden at jeg kom hjem, og jeg har faktisk næsten ikke blogget i en måned, men tiden går.

I stedet for at fable om alt det, så får i bare et læs billeder som kan illustrere min ferie, og hvilken slags mad jeg trængte til da jeg kom hjem!!! + et billede fra en smuttur til Polen i mandags.


Trave tur i sneen med Arthur i barnevognen...


Endnu et.. helt fortryllende natur. Jeg drømmer mig tilbage.


Verdens sejeste baby Arthur og jeg, på et af vores stops på traveturen.


Vores hotel.


Natur.


Aftensmad fra den to stjernede michelin kok Paul Schrott's hånd.


Swimmingpool på hotellet.


Swimmingpool på hotellet.


Aftensmad fra den to stjernede michelin kok Paul Schrott's hånd.


Love swans til dessert på valentins aften.


Udflugt til lille by for foden af bjerget.


"alle børnene"


Jeg, på endnu en gåtur med Arthur hvor vi lige holder inde for at få fyldt depoterne.


Avocado madder...


og kiwi madder... Favorit spise.


Jeg, foran Wroclaw lufthavn i Polen.


Jeg håber snart vi ses igen.
Nyd dagen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar