onsdag den 28. marts 2012

Man skal huske at nyde livet

Når man bor i rigtig dejlige omgivelser skal man huske at værdsætte det.

Derfor prøver jeg så vidt muligt at komme ned forbi Lyngby sø hver dag med Otto.


"sommer"-all stars'ne bliver luftet. Desuden læg mærke til mit alt for lækre nye tørklæde jeg har fået af min moster.

 

Lyngby sø set fra broen ved "Havnehytten"


Baadfarten næsten færdig istandsat og snart klar til at blive søsat igen.


Dejlig stemning.







Dejlig, dejlig og skøn udsigt.


Turen gik videre igennem Sorgenfri Slotshave.



Foråret er her!


Anemonerne er begyndt at titte frem. Endnu et tegn på forår!


Duften af ramsløg er også allerede her, og inden længe blomstrer de og duften bliver endnu kraftigere.
Dog skal jeg ikke begive mig ud i noget eksperimenteren med ramsløg i år. Læs her hvorfor


Sådan en skøn aftentur med min lille makker. Verdens bedste Otto!



1 kommentar: