onsdag den 7. marts 2012

LIEBE


Liebe holder udsalg i disse dage, og jeg mener vidst nok det er ugen ud!

Så jeg måtte lige smutte forbi den lille fine butik inde på Kompagnistræde, for jeg har længe,
L-Æ-N-G-E, ønsket mig disse svaler, og 100,- kr for de to.. Dem måtte jeg bare eje!



Jeg tror Otto syntes det var lidt fjollet jeg sådan lige linede dem op der, han kiggede i hvert fald lidt underligt. "Mor, hvad er det nu du har købt og skal tage billeder af???"


Farven på svalerne er den smukkeste, blide rosa, ligesom min daglige smoothie/milkshake.

Jeg er blevet så vild med lyserød-rosa-pink, at jeg er ved at udtænke mig et lille hjørne i vores lejlighed med en samling af det, og der skal de fine svaler selvfølgelig hænge.

1 kommentar:

  1. not sure on what this post says besides love and cute birds ;)
    thx for stopping by my blog. have a great week ahead!

    SvarSlet