lørdag den 4. februar 2012

En kreativ kvinde - på tur

De næste to uger vil bloggen være lidt omformet til en "på tur" blog, da jeg nemlig befinder mig i Italien.
Jeg er på "Panorama hotel" i Syd Tyrol - Placeret på Alpe de Suisi eller noget i den dur...


Simon og Felix i sneen på Innsbruck Hbf.


Innsbruck Hbf, med smukke bjerge i baggrunden - biltoget vi kørte herned med fra Hamburg til Innsbruck til højre.


Mit værelse.


Receptionen på Panorama Hotel.


Lille gave/souvenir butik på hotellet hvor man bl.a. kan købe bio-cremer m.m.


Lounge område med brændeovn.


Og her sidder jeg så lige og blogger :)

-

Når jeg ikke lige sidder her, så kunne jeg jo lige løbe mig en tur på ski - hotellet ligger nemlig øverst på pisten og vi skulle med snekat herop med al vores baggage.
Om ikke andet, så kunne jeg jo også tage en tur i poolen, eller få en omgang massage...
I restauranten holder en 2 stjernet michelin kok til - og lur mig om det ikke er der vi faktisk skal spise aftensmad - næsten hver aften?
Jeg har mit eget værelse med en lille minibar med alt hvad hjertet begærer samt den dejligste bløde badekåbe med tilhørende slippers. På badeværelset ligger et lille "hygiejne sæt" med ørepinde m.m. og på skrivebordet et lille "sysæt" med nåle, snore og to knapper.. Aldrig har jeg været så fint et sted før..
Hov, og ikke mindst, chokolade på hovedpuden - lige hvad mit hjerte ikke kan stå for..

Alt sammen det skriver jeg bare på rummet, for jeg skal nemlig ikke betale.

Life is good <3

Flere billder vil komme i de næste to uger, dog knapt med kreative sager - jeg har dog noget strikketøj med!

1 kommentar:

  1. Sikke en luksus. Du må huske at nyde det i fulde drag :)

    SvarSlet