onsdag den 25. januar 2012

Praktikplads...


Det er sådan at jeg skal i praktik i april, maj og juni.

Praktikken skal være inden for en af følgende brancher;
hotel
restauration
turisme
oplevelsesøkonomi
event
service

Og jeg har endnu ikke fundet mig en praktik plads men leder på livet løs.

Jeg syntes det kunne være rigtig spændende med noget hvor man gerne må være og tænke lidt kreativt, men ellers så er det fagene;
strategi
økonomi
ledelse
kultur- og gæsteforståelse
som er mine hovedfag og evt. også noget af det jeg skal arbejde med.

Praktikken varer som sagt over 3 måneder, hvor jeg ca. skal arbejde 30 timer om ugen.

Det er meningen at jeg i praktik perioden skal lave en eller anden form for et projekt, det kunne f.eks. være noget udviklingsprojekt, markedsundersøgelse und so weiter, men er noget praktikstedet og jeg skal aftale sammen...

Er der nogen som har brug for en praktikant som mig?
eller
Er der nogen der har nogle gode idéer til hvor jeg kan søge?


Jeg søger som primært i hovedstadsområdet, men har faktisk også mulighed for at være på Lolland-Falster eller Sydsjælland (Vordingborg, møn og omegn).
Hvis det er uden for disse områder og vi sammen finder ud af noget overnatningsmulighed-et-eller-andet-som-praktik-stedet-betaler, så er jeg også klar på det.


Hjælp, someone?

1 kommentar:

  1. Hej Julie- jeg har tildelt dig en nominering til en blog award- du kan se den på min blog. Jeg har selv fået den fra Janni, og skal nu videregive den til 5 andre med under 100 faste læsere. Hvis du tager imod awarden, skal du også videregive den til 5 andre blogs med under 100 faste læsere. Nogen indvendinger e.l så skriv til mig på migogmaya@hotmail.dk. Knus Heidi

    SvarSlet