torsdag den 19. januar 2012

Nu må det snart være nok...

Nu har jeg været syg i uge 1 og uge 3 her i januar - 2 ud af 3 er bestemt ikke rart eller godt når det er sygdom man snakker om.

I ugen imellem, skrev jeg skriftlig eksamen i Ledelse, og idag sad jeg med feber og snot i hele hovedet,
og skrev skriftlig eksamen i Økonomi i fire lange timer.




Nu håber jeg bare så inderligt at jeg består den eksamen. Selvom jeg tvivler.
Jeg tror måske gerne at du, kære gud, må være med mig lidt nu.
Jeg mener mine odds her i januar har jo ikke ligefrem været strålende?

Noget andet der også går lidt skidt er mine kurser hos AOF.

Amager glemte at sætte mit kursus i deres katalog - ØV
Dog står det stadig på deres hjemmeside, men come on - det var dem som kontaktede mig om kurset, og så glemmer de det bare?

I Guldborgsund har vi allerede aflyst et cupcake kursus og to smykke kurser, da tilmeldingen simpelthen er for sølle. Til gengæld vil de gerne gå til mavedans i Guldborgsund.

Hver sin smag? :-)

Men lidt godt skal også være ret, der er nemlig blevet oprettet både et ekstra knyttekursus samt et cupcake kursus i Lyngby - så trods de andre to steder, så der fremgang i min hjem-kommune :-)

Mere fremgang tak, og så vil jeg bare gerne være rask. N.U.

Imorgen er det nemlig meningen jeg skal på arbejde igen, mit NYE arbejde -
og jeg måtte melde mig syg i tirsdags. 2. arbejdsdag - det vil jeg helst ikke igen, tak!


- Så på baggrund af alt dette kan i nok godt forstå hvorfor det kreative står lidt stille... :-(

Jeg håber i andre er raske og har en masse fremgang.
og så håber jeg bare i får en god aften!




3 kommentarer:

  1. Jeg krydser fingre for din eksamen. Jeg glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  2. Sygdom og eksamen går bare ikke i spænd.
    Håber du snart er frisk igen.
    God bedring

    SvarSlet
  3. Tak, hvor er i søde :) og dejligt med nye læsere!

    Der kan gå op til 14 dage før jeg får svar på den skriftlige eksamen, så det er lang tid at gå og vente :(

    Kh Julie

    SvarSlet