fredag den 20. januar 2012

Lykken er...

At man kan sidde i sengen med dynen langt op over ørerne og hygge sig med det nyeste nummer af BoligLiv, læse biblioteksbøger - i dette tilfælde har jeg lånt et par stykker af Liza Marklund, drikke lidt af Søbogårds gode drikke, at have godt med lommetørklæde til når næsen løber og at spise yoghurt med chokomüsli (for det må man gerne når man er syg) - og heldigvis er det nu kun "snot" og ikke hoste og hovedpine mere, det er dejligt med lidt fremgang.


Og lykken er også at have den dejligste Otto-mand lige ved sin side.


Han syntes det er noget så dejligt hvis vi kunne ligge i sengen hele dagen lang - jeg selv er ved at have fået rigeligt at det efter al den sygdom, men når jeg nu skal ligge i sengen, så er det trods alt dejligt at have ham at putte lidt med :-)

Idag er jeg Fredags perle hos Karen, og tak til de nye læsere der allerede har indfundet sig.
Det er dejligt! - og tak til de "gamle", det er så dejligt at der er nogle der følger med.



3 kommentarer:

  1. Hallo!!

    Eg er ei av dei som kjem innom deg via Karen K;o)

    Takk for ei hyggeleg stund, eg kjem gjerne tilbake;o)


    God betring og god helg!

    Solklem

    SvarSlet
  2. Hej Julie, dejlig blog du har. Har meldt mig som fast læser og glæder mig til at læse med. Du er velkommen inde hos mig også. Rigtig god bedring

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig til at følge dig som læser nr 67 :) og udforske din fine blog.
    Du er selvfølgelig velkommen hos mig og ikke mindst at deltage i min valentins Give away hvid du har lyst :)
    Hilsen Lene

    SvarSlet