lørdag den 21. januar 2012

Brændende kærlighed

Otto fylder to år idag.

Og til Otto der må man sige at jeg har en brændende kærlighed.

Otto er der bare altid for en,
når man kommer hjem og har haft en skidt dag så bliver den altid bedre når man møder ham i døren.

Jeg har en så stor kærlighed for ham at vi indimellem deler hovedpude - hvilket min kæreste kan blive lidt jaloux over, for jeg gider ikke at dele den med ham.

Otto er mit hjertebarn.


For knapt to år siden da vi fik det lille myr.


Otto har altid været glad for mad, og håber inderligt hver eneste gang at der falder lidt ned til ham.


Nogle gange må man finde sig bedre til rette, der kan gå lidt tid.


Til tider er det lidt hårdt bare at sidde og vente... og vente og vente. Så kan man tage sig en lur imellem tiden. Den er ellers næsten sikker hver eneste gang med ham farfar der.


Otto sammen med sin ven Victor. Victor blev fire år igår.


Verdens smukkeste hund hvis du spørger hans mor.


Otto er en nysgerrig lille hund, så hvis nogen går ud fra haven hjemme fra mormor og bedstefar, så ligger Otto og holder øje.


Otto og hans fætter Buster trækker om kap.


Er der noget at sige til at jeg bare er helt væk i den lille bandit?

Ottos fødselsdag er blevet fejret med sang og spegepølse stænger, hans mor ville hellere have brændende kærlighed - så derfor var det hvad der stod på menuen i aften.





2 kommentarer:

  1. Dejlig hund du har. Man kan ikke andet end at holde af de små størrelser :)

    SvarSlet
  2. tillykke med din søde Otto, han ser skøn ud,
    SS

    SvarSlet