torsdag den 5. januar 2012

Bidt af... ord

Jeg har i de sidste dage gået og været ret optaget af citater, af forskellig slags...

Måske er det noget med nogle tanker om hvad jeg vil med det nye år, hvad jeg gerne vil forandre, og hvad jeg gerne vil være bedre.

Mest af alt, så vil jeg gerne bare være glad. Heletiden.

Det har medført at der måtte lidt tekst på væggen i soveværelset, lige over sengen - så er det, det sidste jeg ser inden jeg falder i søvn, men også det første når jeg står op!



Jeg ved ikke om denne tekst medfører noget som helst, men jeg håber da at jeg får et kys hver eneste ene aften inden jeg skal sove, selvom det er vi nu ret gode til i forvejen :)


På et eller andet tidspunkt vil jeg også gerne have skiftet mine natlamper ud, måske til nogle ala de her



billedet er lånt fra ilva.dk

Men lad os nu se, det ikke sikkert det bliver i år, men der er jo intet i vejen for at drømme ;)
og aller helst ville jeg jo nok også at det var de retro nogle af slagsen, så nu må vi se om jeg lige falder over dem...


Jeg er ikke helt færdig med de der citater, tekster, ord, hvad vi nu skal kalde dem. Kender du nogle gode nogle?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar