mandag den 19. december 2011

Rie Elise Larsen...

Ja ok, lad mig nu bare sige det som det er...



Jeg er blevet helt FJOLLET med det papir derfra..



Første gang jeg stiftede bekendskab med papiret, er faktisk ikke så længe siden...
Måske en måneds tid?
Altså jeg havde jo hørt om det mange gange før, men ikke selv haft det i hænderne.

Den første gang jeg havde det, var da jeg var til blogtræf hos Pia i november..

Åbenbart så medfulgte det at jeg måske fik en mindre afhængighed, for papirerne er jo nogle helt fantastisk farver.. Så selvom jeg fik flere ark med hjem derfra, så måtte jeg bare have mere..

Turen gik til HUSFLID på Blegdamsvej, for der vidste jeg at de forhandlede det lækre papir, og min samling voksede, lidt men stødt.

Ja, for jeg har det egentligt lidt ambivalent med at betale 15 kroner for et stykke papir, men det er jo så umådeligt flot og i helt fantastiske klare farver og lækre mønstre.

Nu her i weekenden voksede min samling lidt igen, for der deltog jeg i blogtræf - eller måske nærmere - bare julehygge hos Marie, og igen havde REL sponsoreret..

Man kan altså lave de mest fantastiske ting med det papir, prøv selv at se...


Jeg mener, helt ærligt, er det ikke bare de finestre mønstre?
Jeg er specielt helt fjollet med det røde.
Mums filibaba!

Og da jeg lavede de dersens stjerner her og her, var papiret også derfra...




Mit favorit papir lige på nuværende tidspunkt, er bl.a. brugt i stjernen herover, det er nemlig


Det hvide med lyserøde blomster...


Og det hvide med neon pink og grønne prikker...







3 kommentarer:

  1. Hej Julie, tak for en dejlig dag i lørdags, det var bare rigtig hyggeligt og klart en gentagelse værd.
    Knus Camilla

    SvarSlet
  2. Sikke mange kugler du har fået lavet, sejt! de er vildt flotte.
    Og tak for sidst, håber vi kan gøre det igen :)

    SvarSlet
  3. Ja det papir er total flot!
    Har det i en masse farver og køber nyt, bare jeg kommer forbi det ;-0

    SvarSlet