onsdag den 21. december 2011

Jeg kan ikke helt stoppe igen...

Kugler mig her og kugler mig der, jeg kan ikke helt få nok!




Jeg er blevet lidt fjollet med at lave de dersens kugler, det er blevet en dille for mig -
ligesom så mange andre ting har været.

Det skifter lidt hvad jeg lige syntes er sjovt at lave, det har både været smykker, syning, strik men lige nu er det papir.

Derfor blev jeg også ledt ud på en jagt efter nyt papir idag - og jeg havde på Rie Elise Larsens hjemmeside, undersøgt hvor hendes varer blev forhandlet her nede på Sydhavsøerne. Der var kun et enkelt sted, desværre havde de ikke noget af hendes papir, men mange andre fine varer.

Stedet jeg fandt hedder "Hos Lima", som ligger på en nedlagt skole i Horbelev. Det var rigtig hyggeligt, men billederne herunder taler vidst for sig selv.

(Tjek deres hjemmeside ud, der er også nogle helt fantastiske billeder)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar