søndag den 4. december 2011

Blogchallenge # 4

2. Søndag i Advent

Jeg har ikke nogen advents krans, ellers havde det jo været oplagt at vise et billede med det..

Men i stedet får i et billede af hvad jeg har købt i dag på et lille julemarked her i Lyngby.

Nordsjællandske fåreavleres julemarked i den gamle mølle.

Hvilken fantastisk stemning.


Jeg købte noget kamille-the, vanilje samt lakridsrod - alt sammen økologisk og biodynamisk.. - jeg ved faktisk ikke hvad forskellen er?
Havde jeg manglet andre krydderier havde jeg helt sikkert købt meget mere, for det kostede kun 15,- kr pr. pose, men desværre ikke.
Krydderierne kom fra noget der vidst hed Mecurialis.


Derudover kunne man også købe forskelligt pølse, fåreskind, filtede ting og sager, samt keramik og pileflet.. ja og en del andet.

Jeg tror også de har åbent i næste weekend, og det er da bestemt et besøg værd hvis man er i området.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar