fredag den 2. december 2011

Blogchallenge #2

10 Tilfældige facts om mig

- Jeg kan ikke lide kogte gulerødder

- Jeg bruger størrelse 41 i sko

- Jeg elsker at stå tidligt op, og så tage en formiddagslur de dage hvor jeg har fri

- Jeg har seks juledekorationer i mit hjem... måske lige i overkanten?

- Jeg skal holde jul sammen med min mor, papfar, lillebror, farmor og farfar

- Min anden lillebror tager til Australien idag, og jeg kommer til at savne ham, specielt i juledagene!

- Jeg drømmer om at blive selvstændig iværksætter

- Jeg har endnu ikke andet julepynt fremme, end det fra Roskilde Julemarked, det sædvanlige kasse er stadig gemt

- Jeg ser ikke specielt meget fjernsyn, men var ret vild med serien "Borgen" på Dr1, og er irriteret over næste sæson først kommer i 2013

- Jeg hører Anne Linnets julecd dagligt




Ingen kommentarer:

Send en kommentar