onsdag den 9. november 2011

Nu er kurserne at finde

Nu er alle de kommende kurser gennem AOF i Lyngby og Guldborgsund at finde inde på AOF's hjemmeside..

I Lyngby prøver vi til foråret noget nyt, nemlig er der nu et smykke kursus over 3 gange, hvor man både skal arbejde med krympeplast, cykelslanger og samtidig lære at knytte, således kan vi kombinere de tre ting til nogle rigtig fine smykker. Det bliver rigtig godt!


Hvis du søger på Julie NielsenAOF's side, så kommer aller mine kurser frem :)

Pssst.. Hvis man er så heldig at bo i Guldborgsund, eller - vælger at tage på kursus dernede, så er mine kurser faktisk minimum 100,- kr billigere pr. hold... Hvorfor, det ved jeg ikke. Måske er det noget med at folk herinde i "byen" vil betale mere, og så kan man da ligeså godt få det ud af det? - eller også er det noget med tilskud fra kommunen eller lignende.. Men lidt heldig har man da lov at være når man bor i udkantsdanmark ;)


2 kommentarer:

  1. Hej Julie, vedr dit spörgsmål inde på min blog om hvad slags sölvfarve jeg bruger, så jo, det er almindelig sölvfarve fra Panduro. :) Det står Deko sölv på dåsen, og jeg har först kommet lidt vand i en spand og så dryppet i lidt farve (den går ikke at löse i vand). På den måden däkker farven lidt anderledes end hvis man maler dem direkte. Bliver lidt forskellig hver gang jeg dypper noget i dem, så jeg kan ikke garantere for resultatet!
    hilsener, Ninette

    SvarSlet
  2. hyggeligt at møde dig til blogtræffet :)
    x
    margit

    SvarSlet