onsdag den 2. november 2011

Eftertragtet

Eftertragtet er noget jeg siger om mig selv disse dage..

Jeg har så rigeligt at se til, men det er helt og aldeles min egen skyld..
Jeg holder jo kurser igennem AOF Gentofte-Gladsaxe-Lyngby/Taarbæk
Hvilket jeg jo har fortalt om før, så det er ikke interessant.

Det interessante er...

Jeg kontaktede AOF Guldborgsund,
og
AOF Amager kontaktede mig
og
nu skal jeg holde kurser hos begge de to også!
(Alle mine weekender er næsten allerede booket i Februar, Marts og April!)

Hvilket får mig til at føle mig lidt eftertragtet,
og
det er egentlig en meget rar følelse.
men
det er jo ikke for at være selvfed,
jeg syntes bare jeg har haft min modgang
og
derfor er det dejligt med lidt medgang!

Jeg håber også jeg,
eller
rettere sagt mine produkter,
vil være eftertragtede til det famøse julemarked.

For jeg har produceret som i syv søren, (kan man sige det?)


Prøv bare at se nogle helt vildt fantastiske julekugler (altså hvis jeg selv skal sige det, og det skal jeg jo!)


Som både fås i store og i små..
Indtil videre bliver der kun seks store og seks små, for hold da helt op et arbejde det er at lave dem!
Til seks store julekugler, har jeg nok brugt noget ala 7-800 knapnåle, samt fået en vabel på pegefingeren!

De store vil koste 49,- stykket, og alle seks for 250,-
De små koster 19,- stykket og alle seks for 100,-



6 kommentarer:

  1. Hej :-)

    Jeg opdagede dig lige, via en af de andre deltagere til Roskilde julemarked. Det bliver spændende at se, hvad du har med.

    Vi ses imorgen :-)
    (Jeg står på stand 8)

    K.H June

    SvarSlet
  2. June - Hvor pudsigt vi har stået og snakket sammen idag, og så vidste jeg ikke engang at det var dig! :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  3. He....jeg har altså heller ikke lige opdaget, at jeg har talt med dig. (Indsæt halv-flov smiley)
    Jeg ved godt, at vi har snakket sammen, for jeg kan genkende dig på billedet. Men jeg har bare talt med SÅ mange idag! Så lige nu kan jeg slet ikke placere dig :-(

    Var det dig med de store hagesmække? (Og undskyld hvis jeg husker forkert)

    K.H June

    SvarSlet
  4. Øhm....eller dig jeg så på halskæder hos?

    Hahaaa.....jeg er helt færdig i hovedet af alle de indtryk! ;-)

    SvarSlet
  5. Hehe, ikke nogle af de to. Jeg stod på samme side som dig, men helt nede i hjørnet.. Jeg solgte juledekorationer og nisser.. og meget andet :)

    SvarSlet
  6. Ja, det gik op for mig idag, da vi mødtes. Kvikke mig ;-)

    SvarSlet