onsdag den 16. november 2011

Der er minimum seks Pia'er i den gade

I lørdags skulle jeg mødes til klippeklister sammen med en masse andre bloggere hos Pia ..
- Men inden det skulle jeg også lige afholde et knyttekursus gennem AOF på Engelsborgskolen i Lyngby..
Så jeg var lidt tidspresset da jeg skulle afsted til Østerbro, hvor blogtræffet skulle foregå.. Ja, og jeg må faktisk have været lidt presset, eller nærmere stresset inden det, for jeg var altså kommet til at slette den mail Pia havde sendt mig med hendes adresse i...
Heldigvis kunne jeg da huske hvilken gade det var i, og jeg mente også jeg havde en rimelig idé om hvilket nummer.. Så jeg tog da afsted til Østerbro, og fandt den opgang jeg var helt sikker på jeg skulle op i... Gik op og ned fra 4. sal tre gange, for jeg vidste jo faktisk ikke lige hvad Pia hed til efternavn, og det var kun efternavnene som stod på både dørtelefon og postkasser, men jeg tænkte at his nu jeg gik om kunne det jo være jeg kunne høre hvor det var, eller se en masse sko..
Hvad ved jeg, jeg var måske lidt naiv.
Efter at have trasket op og ned flere gange, trykkede jeg ca. nok på alle dørtelefoner og spurgte "Er der nogen der hedder Pia i den her opgang?" .. Desværre nej.
Hvad gør man så, jeg ville jo bare rigtig gerne mødes med de piger her?
Nå, den nærmeste internet biks ville have 50 ,- kr for at jeg skulle låne en computer i 5 minutter, ikke om jeg ville betale det! Men så var det jo også lige at min mors fætters restaurant lå i den gade, så jeg cyklede da hen til ham.. Han grinte en del af mig over at jeg skulle søge på Pia, og på gadenavn, men hverken havde telefon nummer eller efternavn..
Det viste sig jo så at der altså i hvert fald boede 6 Pia'er i den gade, så jeg måtte jo bare tage dem for en ende af.. Heldigvis nåde jeg kun at ringe til en anden før jeg fandt den rigtige Pia, og så kom jeg ellers til blogtræf.

Men på trods af en lidt hektisk køren frem og tilbage af gaden, og selvom jeg først kom 14.45 hvor de andre mødtes 12.30, så var det bare rigtig hyggeligt, og jeg fik endda gaver med hjem!


Ja, billedet det starter jeg med at undskylde, for det retfærdiggør slet ikke de lækre ting på billedet..
Lækkert papir fra Rie Elise Larsen
Dejligt garn fra Modestoffer
og et lille rensdyr fra Speedtsberg


Derudover var der vidst også sponsoreret noget fra Tiger, men ikke lige noget jeg nåede at opleve da jeg kom så sent, samt der var lækker frugt fra Fruit and the city


Desuden havde Rikke og Kate også været med til at arrangere den hyggelige dag, og jeg havde selvfølgelig blomster med til dem alle.

Tak til alle der var med, det var bare super hyggeligt!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar