mandag den 31. oktober 2011

Vil du også begaves?

Det ville jeg, og jeg var heldig at være en af de to som meldte sig først til gavelegen ovre hos Dorthe/Oline Art

Og jeg var så heldig at modtage denne smukke, smukke gave:


Som indeholdte disse skønne, skønne ting: 


En strudse-nålepude, en rød hækle-mist, nogle træperler (De er helt perfekte til næser på de nissemænd jeg laver til julemarkedet) og en lille fluesvamp samt designpapir.

Så er spørgsmålet jo bare, om du også vil begaves?

Hvis du vil deltage, så skriv en kommentar til indlægget. De første to der skriver får en fin gave fra mig, og deltager i gavelegen. Herefter skal du, når du modtager gaven fra mig, fortsætte legen hos dig, og sende en gave retur til mig, samt gaver til 2 nye deltagere:-)

-

Nu skal jeg bare finde på en ligeså fin gave til Dorthe, som da bliver lidt af en bedrift med den fine gave hun sendte til mig. Men jeg tror jeg har en idé!

Tusind tak Dorthe!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar