tirsdag den 25. oktober 2011

Roskilde Julemarked - 26-27 November

Jeg har været så heldig at jeg skal have en stand på Roskilde Julemarked d. 26 og 27. November, og ih hvor jeg bare glæder mig!


"Produktionen" til markedet startede jeg allerede før jeg vidste om jeg var kommet gennem nøglehullet..

Det er nemlig sådan at man skal ansøge om at få en stand, og godkendes, således at der ikke kommer for mange af de samme ting på markedet og at man ligesom passer ind i stilen til et julemarked :)
Det er både godt for udstilleren, men også for de besøgende... For hvor sjovt ville det lige være hvis alle 50 stande solgte det samme?


På min stand kommer du til at kunne købe forskelligt julepynt jeg selv har lavet, blandt andet nissemænd og ophæng, og lur mig om der ikke også kommer et par dekorationer og kranse også!



Ja, ok, så kan vi nok heller ikke komme uden om at der kommer til at være lidt af mine smykker...
Som de her for eksempel



Fik jeg sagt at det var fra 10-17 begge dage?

Ses vi?

1 kommentar:

  1. Spændende - tillykke!! Hvis kalenderen tillader det ses vi ;-))

    SvarSlet