onsdag den 26. oktober 2011

Når tiden er knap

Jeg har måske booket min kalender lidt for fuld,
i hvert fald lige her i novemer.
I de næste fire weekender holder jeg kursus gennem AOF,
og derudover så er der jo alle de andre ting.
Jeg er jo også ved at tage bachelor,
og skal til eksamen i videnskabs teori på fredag
samt Guldbryllup på fredag
og november byder også på et blogtræf sammen med bl.a. hende her
og en 70 års fødselsdag som bliver holdt her
ja, og så er der jo også lige det dersens julemarked i den sidste weekend i november
og der skal også produceres en del ting, dertil.


Derfor passede det meget rigtig godt igår,
at lave noget nemt til aftensmad
... og nemmere bliver det næsten ikke


Æg og rejer på ristet brød. Mums filibaba, det var lige i øjet!

Men det der med måske liiige at have lidt for meget i hovedet..
Der kan så føre til at man måske lige glemmer lidt...
for eksempel at man havde tændt sin limpistol



1 kommentar:

  1. Haha, det kender jeg godt - det der med at have for mange ting i hovedet - og så lige glemme et eller andet, som f.eks. grøntsagssuppen på komfuret i går aftes i 1,5 time.... Men nu er de da møre ;-)
    KH Bebe

    SvarSlet