mandag den 10. oktober 2011

Når det regner


- Så passer det mig faktisk rigtig fint, at jeg bare kan sidde inden for i varmen og lave noget af det jeg elsker aller mest.. (når jeg siger noget af det, er det fordi jeg også elsker det her bare som eksempel!)

Nemlig drikke en kop chai-latte, med masser af skum samt lave lidt smykker.

Jeg føler mig oprigtigt heldig over at jeg kan lave noget som bare rigtig, rigtig godt kan li'.
Og så prøver jeg lidt at glemme at jeg faktisk også burde lave noget af det som jeg ikke så godt kan lide (som fx. at skrive opgave i videnskabsteori), men det bliver altså bare ikke lige nu!

Lige nu vil jeg nemlig bare nyde, at være heldig.

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder der hyggeligt! - jeg tror jeg vil forsøge mig med kaffe og garn i stedet (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Mmhm, det skal nok også gøre godt! Jeg strikkede også igår, det dejligt med lidt sysle projekter når været er skidt og kedeligt.

    SvarSlet