tirsdag den 18. oktober 2011

Mere efterår






Som jeg fortalte i mit tidligere indlæg om efterår, så pynter jeg lidt op, ikke til halloween som sådan, men mere til efterår..
Og det kom der denne fine krans ud af..

Jeg har endnu ikke besluttet om den skal ligge hvor den ligger nu (i vindueskarmen), eller om den skal hænge på vores hoveddør, eller om den skal hænge på døren ind til vores stue, som er vist herunder, med det fine ophæng, jeg også viste i indlægget om efterår. Og som du kan se er kærlighedstræet også kommet indenfor, nu hvor nattefrosten er kommet.



Om efteråret er det dejligt med noget indendørs hygge, hvilket den stod på i weekenden hjemme hos min mor og pap.
Pandekager i lange baner, jeg tror ikke engang vi kunne spise halvdelen af den stak... Men ok, min pap havde også hele tre pander i gang på én gang, han skulle jo nødigt kede sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar