mandag den 24. oktober 2011

Hej Matematik

Jeg syntes det var en passende overskrift, da jeg nu i knapt 3 timer har siddet og nørklet med en økonomi opgave på til mit studie, ala en bunden forudsætning - som de såfint kalder det.. Og jeg har lavet det færdigt, og jeg har slet ikke haft brug for hjælp, og jeg er bare så stolt!

Og her får du da lige et lille sneak-peak af hvad jeg har nørklet med... SPÆNDENDE, ikk?!



Tsk tsk, jeg hader, som i H-A-D-E-R, altså økonomi... For i min verden vil jeg jo bare gerne have penge i stridende strømme, til at købe alt hvad jeg gerne lige vil...

Men men men, snydt igen Julie, sådan er verden jo ikke... Og det er jo så derfor jeg bl.a. tager denne uddannelse, for at kunne styre min økonomi, når jeg en dag åbner min egen forretning :)
Yep yep, var der nogen der sagde iværksætter?

1 kommentar:

  1. Hej Julie
    hvad er det for andre blogtræf du taler om?
    kh Pia

    SvarSlet